start aktualnosci o banku oferta kontakt internet banking polityka cookies netline www.grupabps.pl www.bankbps.pl www.bfg.pl www.grupaconcordia.pl www.nbp.gov.pl www.arimr.gov.pl www.moneygram.com
Zamknij x
W ramach naszej strony stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, dzięki czemu dostosowuje się ona do Państwa indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej informacji znajduje się w naszej Polityce cookies.
 
Dzisiaj jest: 2018-12-15
Imieniny: Celiny, Ireneusza, Niny





 

jesteś tutaj: Start



Bank Spółdzielczy w Jasionce wprowadził dla klientów posiadających bankowość elektroniczną EBO, możliwość obsługi konta przez telefon. Usługa działa 24h/dobę, 7 dni w tygodniu i jest bezpłatna (jedyny koszt to koszt połączenia z numerem 17 789 17 90 wg stawek operatora - jak za połączenie lokalne). Co trzeba zrobić, aby móc skorzystać z tej usługi? Trzeba tylko w swojej bankowości EBO uaktywnić usługę oraz ustalić swój kod dostępu (więcej w poradniku), o który będziemy proszeni przy dzwonieniu na numer usługi 17 789 17 90. Trzeba też znać swój identyfikator (numer, za pomocą którego logujemy się do EBO). Od tego momentu sami możemy np. odblokować swoje konto lub je zablokować itp. Warto to zrobić, gdyż usługa działa non stop, także w dni świąteczne, a nieraz gdy trzeba szybko zrealizować jakąś płatność, to zdarzy się, że przez nieuwagę zablokujemy sobie dostęp do bankowości elektronicznej. I wtedy właśnie za pomocą technologii IVR możemy sami w parę chwil odblokować swój dostęp do EBO. Polecamy. 

 


Zachęcamy do skorzystania z krótkiego poradnika (niecałe 2 strony), gdzie jest opisane krok po kroku jak uaktywnić usługę, jak z niej skorzystać itp. Zamieszczone w poradniku zrzuty ekranowe, pozwolą każdemu w kilka minut stworzyć sobie możliwość dostępu do konta EBO przez telefon.

Czy mi to jest potrzebne? Czy warto? Każdy użytkownik bankowości elektronicznej EBO musi sam sobie odpowiedzieć na to pytanie.

Naszym zdaniem warto, dlatego też udostępniamy naszym klientom taką możliwość. Dlaczego warto? Dlatego, że uzyskujemy w ten sposób możliwość odblokowania dostępu do konta np. w weekend lub wieczorami, kiedy placówki banku są nieczynne. Zamiast czekać do otwarcia placówek, sami możemy w kilka chwil odblokować swój dostęp, by już po chwili móc znowu korzystać z bankowości EBO. Czasem zdarzy się sytuacja, że chcemy zablokować swoje konto np. w przypadku kradzieży telefonu, laptopa itp. Wtedy także w klika chwil przez telefon blokujemy swój dostęp do bankowości aby nasze konto było maksymalnie bezpieczne. 

Czy dostęp przez telefon jest bezpieczny? Tak, między innymi dlatego też musimy na początku aktywacji zdefiniować swój indywidualny kod dostępu (PIN) do usługi telefonicznej (minimum 6 cyfr), który jest naszym hasłem autoryzacyjnym do usługi IVR.

Polecamy

 

ebo-obsluga_konta_przez_telefon_ivr.pdf (411.96 KB) ebo-obsluga_konta_przez_telefon_ivr.pdf





wstecz

NBP 2018-12-14
USD 3,8095 +0,94%
EUR 4,3021 +0,20%
CHF 3,8202 +0,44%
GBP 4,7940 +0,32%
Wspierane przez Money.pl


Giełda
GPW (2018-12-14 18:59)
WIG Informujemy, iż w związku ze zmianami zasad dystrybucji danych GPW wprowadzonymi 1 stycznia 2018 r. notowania dostępne są bezpośrednio na stronie money.pl
WIG20
mWIG40
sWIG80
Wspierane przez Money.pl


Depozyty 3m
2018-12-13
WIBID 3M 1,52 +0,00%
WIBOR 3M 1,72 +0,00%
WIBOR 1M 1,64 +0,00%
EURIBOR 3M -0,31 +0,64%
EURIBOR 1M -0,37 +0,00%
Wspierane przez Money.pl