Odkryj EBO na nowo!

Nowoczesna bankowość internetowa
dostosowana do wielkości urządzenia,
z którego korzystasz!

Zapraszamy obecnych oraz nowych klientów Banku Spółdzielczego w Jasionce do zapoznania się z całkiem nową bankowością internetową EBO. Proponowane rozwiązanie daje szersze od dotychczasowych możliwości w zakresie m.in.:

Zarządzania środkami na koncie

Dostępu do historii rachunku

Kontaktu z Bankiem

Dostępu za pośrednictwem urządzeń mobilnych

Nowoczesny portal bankowości elektronicznej  zbudowany zgodnie z obowiązującymi trendami. Dzięki architekturze opartej na responsywności (RWD) pozwala na płynne korzystanie zarówno na smartfonie, tablecie jak i ekranie laptopa czy komputera stacjonarnego. Portal dopasowuje się do wielkości ekranu dowolnego urządzenia.

Do obsługi wystarczy przeglądarka internetowa, zatem nie trzeba instalować dedykowanej aplikacji, wystarczy odwiedzić stronę swojego banku i przejść proces logowania, aby móc wygodnie korzystać ze swoich produktów bankowych.​

Logika całego systemu została zaprojektowana w taki sposób, aby maksymalnie ułatwić wykonywanie przelewów czy doładowań GSM. Użytkownika wita ekran z widgetami pokazującymi najistotniejsze informacje: saldo, stan środków, skrót do nowego przelewu, czy historię ostatnich operacji. Ekran startowy użytkownik może zdefiniować samemu, aby dopasować bankowość do sowich potrzeb.

Logowanie - zaufane urządzenia

Podczas logowania się po raz pierwszy z nowego urządzenia (komputer, laptop, smartfon) system prosi o uwierzytelnienie kodem SMS. Jeśli weryfikacja przebiegnie pomyślnie, to urządzenie zostaje dodane do „Zaufanych urządzeń” i logowanie z niego nie będzie wymagało potwierdzania kodem SMS. W każdym momencie możesz sprawdzić stan zaufanych urządzeń oraz nimi zarządzać.

Zarządzanie ekranem startowym

W celu zmiany ustawień widoczności oraz położenia widżetu, należy przesunąć blok w odpowiednie miejsce siatki.

Nowy przelew

Nowy przelew możesz wykonać z kilku miejsc:
- Z menu „zlecenia”,
- Widgetu „Nowy Przelew”,
- Historii.

EBO RWD to także większy nacisk na bezpieczeństwo. Oprócz zaszytych w samym systemie mechanizmów użytkownik może samodzielnie zwiększyć poziom bezpieczeństwa.

SMS-y z informacjami

Powiadomienia SMS to ważna część systemu, dzięki której będziesz na bieżąco informowany o zdarzeniach na Twoim koncie.
System może wysyłać do Ciebie SMS:
- Po zmianie salda rachunku. Możesz ustawić parametry powiadomień,
- z informacją o stanie salda rachunku,
- Po zalogowaniu się do bankowości, lub o nieudanej próbie zalogowania,

Filtry logowania

Filtry logowania są zaawansowanym sposobem zabezpieczenia możliwości zalogowania. Możesz określić adresy IP, z których można bądź nie można zalogować się do bankowości. Dodatkowo można określić reguły czasowe logowania. Przykładowo można ustawić dostęp tylko z IP domowego, tylko w soboty od godziny 17.00 do 18.00.

W celu wydania środków dostępu do nowej bankowości skontaktuj się z najbliższa placówką naszego Banku.

Obsługa EBO przez telefon - IVR

17 789 17 90

Informujemy, że do Bankowości Elektronicznej EBO jest dostępna usługa IVR (Interactive Voice Response) – czyli możliwość obsługi EBO (odblokowanie/zablokowanie dostępu) przez telefon. Usługa umożliwia klientom np. samodzielne odblokowanie dostępu do EBO, gdy zablokowany zostanie identyfikator logowania po trzykrotnym wpisaniu niepoprawnego hasła. Klient może samodzielnie odblokować dostęp i co ważne bez względu na porę dnia, gdyż usługa działa w trybie ciągłym 24/dobę przez 365 dni w roku.

Aby móc skorzystać z usługi odblokowania/ zablokowania dostępu do EBO przez telefon, należy usługę aktywować (włączyć) w swoim panelu użytkownika EBO:

  1. Po zalogowaniu do EBO wybieramy: ustawienia -> z menu bocznego: obsługa przez telefon
  2. Przesuwamy suwak „Aktywuj usługę”
  3. Poniżej ustalamy dowolny swój telekod – PIN (minimum 6 cyfr maksimum 10 cyfr), który jest indywidualnym hasłem do obsługi EBO przez telefon
  4. Poniżej potwierdzamy wprowadzony telekod i klikamy: „dalej” 
  5. Wyświetli się ekran podsumowania – klikamy „dalej”
  6. Podpisujemy operację za pomocą swojej metody autoryzacyjnej czyli sms lub ebo token pro, po czym klikamy ” podpisz i przekaż” 

Od tej pory usługa telefonicznej obsługi EBO jest aktywna.

Numer telefonu usługi to: 17 789 17 90 (opłata jak za połączenie lokalne). Usługa działa systemem ciągłym 24h/dobę 365 dni w roku.

UWAGA! Utworzonego telekodu (PIN) do usługi telefonicznej, nie należy udostępniać nieupoważnionym osobom!

Szczegółowa instrukcja aktywacji usługi do pobrania poniżej.

Pobierz instrukcję:

INFORMACJE PSD2

Informujemy, że Bank Spółdzielczy w Jasionce, działając zgodnie z wytycznymi Dyrektywy Parlamentu Europejskiego o płatnosciach elektronicznych zwanej PSD2 z dniem 14 maja 2019 roku, produkcyjnie udostępnił wymagane zasoby zainteresowanym podmiotom. Informacja dla TPP Jeśli jesteś certyfikowanym zewnętrznym dostawcą usług (TPP) lub złożyłeś wniosek w KNF o wydanie zezwolenia na świadczenie usług wynikających z dyrektywy PSD2 (AIS, PIS lub CAF), przygotowaliśmy dla Ciebie specjalny interfejs dostępowy (API). Wszystkie niezbędne informacje, dokumentacja API oraz środowisko testowe znajdują się na naszym portalu dla dewelopera dostępnym pod adresem: https://psd2-pdev.bsjasionka.pl

Raport dostępności

Raportowany okres
API PSD2
Bankowość Internetowa EBO
Dostępność (%)
Niedostępność (%)
Dostępność (%)
Niedostępność (%)
14.09.2019-13.12.2019
99,91
0,09
99,98
0,02
14.12.2019-13.03.2020
100,00
0,00
99,25
0,75