Odkryj EBO na nowo!

Nowoczesna bankowość internetowa
dostosowana do wielkości urządzenia,
z którego korzystasz!

Zapraszamy obecnych oraz nowych klientów Banku Spółdzielczego w Jasionce do zapoznania się z całkiem nową bankowością internetową EBO. Proponowane rozwiązanie daje szersze od dotychczasowych możliwości w zakresie m.in.:

Zarządzania środkami na koncie

Dostępu do historii rachunku

Kontaktu z Bankiem

Dostępu za pośrednictwem urządzeń mobilnych

Nowoczesny portal bankowości elektronicznej  zbudowany zgodnie z obowiązującymi trendami. Dzięki architekturze opartej na responsywności (RWD) pozwala na płynne korzystanie zarówno na smartfonie, tablecie jak i ekranie laptopa czy komputera stacjonarnego. Portal dopasowuje się do wielkości ekranu dowolnego urządzenia.

Do obsługi wystarczy przeglądarka internetowa, zatem nie trzeba instalować dedykowanej aplikacji, wystarczy odwiedzić stronę swojego banku i przejść proces logowania, aby móc wygodnie korzystać ze swoich produktów bankowych.​

Logika całego systemu została zaprojektowana w taki sposób, aby maksymalnie ułatwić wykonywanie przelewów czy doładowań GSM. Użytkownika wita ekran z widgetami pokazującymi najistotniejsze informacje: saldo, stan środków, skrót do nowego przelewu, czy historię ostatnich operacji. Ekran startowy użytkownik może zdefiniować samemu, aby dopasować bankowość do sowich potrzeb.

Logowanie - zaufane urządzenia

Podczas logowania się po raz pierwszy z nowego urządzenia (komputer, laptop, smartfon) system prosi o uwierzytelnienie kodem SMS. Jeśli weryfikacja przebiegnie pomyślnie, to urządzenie zostaje dodane do „Zaufanych urządzeń” i logowanie z niego nie będzie wymagało potwierdzania kodem SMS. W każdym momencie możesz sprawdzić stan zaufanych urządzeń oraz nimi zarządzać.

Zarządzanie ekranem startowym

W celu zmiany ustawień widoczności oraz położenia widżetu, należy przesunąć blok w odpowiednie miejsce siatki.

Nowy przelew

Nowy przelew możesz wykonać z kilku miejsc:
- Z menu „zlecenia”,
- Widgetu „Nowy Przelew”,
- Historii.

EBO RWD to także większy nacisk na bezpieczeństwo. Oprócz zaszytych w samym systemie mechanizmów użytkownik może samodzielnie zwiększyć poziom bezpieczeństwa.

SMS-y z informacjami

Powiadomienia SMS to ważna część systemu, dzięki której będziesz na bieżąco informowany o zdarzeniach na Twoim koncie.
System może wysyłać do Ciebie SMS:
- Po zmianie salda rachunku. Możesz ustawić parametry powiadomień,
- z informacją o stanie salda rachunku,
- Po zalogowaniu się do bankowości, lub o nieudanej próbie zalogowania,

Filtry logowania

Filtry logowania są zaawansowanym sposobem zabezpieczenia możliwości zalogowania. Możesz określić adresy IP, z których można bądź nie można zalogować się do bankowości. Dodatkowo można określić reguły czasowe logowania. Przykładowo można ustawić dostęp tylko z IP domowego, tylko w soboty od godziny 17.00 do 18.00.

W celu wydania środków dostępu do nowej bankowości skontaktuj się z najbliższa placówką naszego Banku.

Obsługa EBO przez telefon - IVR

17 789 17 90

Informujemy, że do Bankowości Elektronicznej EBO jest dostępna usługa IVR (Interactive Voice Response) – czyli możliwość obsługi EBO (odblokowanie/zablokowanie dostępu) przez telefon. Usługa umożliwia klientom np. samodzielne odblokowanie dostępu do EBO, gdy zablokowany zostanie identyfikator logowania po trzykrotnym wpisaniu niepoprawnego hasła. Klient może samodzielnie odblokować dostęp i co ważne bez względu na porę dnia, gdyż usługa działa w trybie ciągłym 24/dobę przez 365 dni w roku.

Aby móc skorzystać z usługi odblokowania/ zablokowania dostępu do EBO przez telefon, należy usługę aktywować (włączyć) w swoim panelu użytkownika EBO:

  1. Po zalogowaniu do EBO wybieramy: ustawienia -> z menu bocznego: obsługa przez telefon
  2. Oznaczamy „checkbox” obsługa przez telefon ->  zatwierdzamy: zapisz
  3. W nowo otwartym oknie ustalamy dowolny telekod – PIN (minimum 6 cyfr maksimum 10 cyfr), który jest naszym indywidualnym hasłem do obsługi EBO przez telefon
  4. Poniżej potwierdzamy wprowadzony telekod i klikamy: zatwierdź

Od tej pory usługa telefonicznej obsługi EBO jest aktywna.

Numer telefonu usługi to: 17 789 17 90 (opłata jak za połączenie lokalne). Usługa działa systemem ciągłym 24h/dobę 365 dni w roku.

UWAGA! Utworzonego telekodu (PIN) do usługi telefonicznej, nie należy udostępniać nieupoważnionym osobom!

Szczegółowa instrukcja aktywacji usługi do pobrania poniżej.

Pobierz instrukcję: