KOMUNIKAT

Szanowni Państwo

Zgodnie z Zarządzeniem Prezesa Banku ulegają zmianie godziny pracy Centrali Banku w dniach od 16.03.2020r do 27.03.2020r.
Centrala Banku
będzie pracowała jednozmianowo, w tych dniach obsługa klientów będzie odbywała się w godzinach od 8.00 do 15.45.
Wszystkie Punkty Kasowe pracować będą codziennie w godzinach od 8.00 do 15.15.
Mając na uwadze zdrowie i bezpieczeństwo naszych Klientów oraz Pracowników Banku, zwracamy się z prośbą do Państwa o ograniczenie wizyt w Placówkach naszego Banku do niezbędnego minimum. Nasza prośba podyktowana jest troską o zdrowie nas wszystkich, w kontekście rozprzestrzeniania się w Polsce koronawirusa a co z tego wynika, koniecznością ograniczenia przebywania w miejscach publicznych i większych skupiskach ludzkich.

W zastępstwie osobistych wizyt w Placówkach Banku, zalecamy korzystanie z innych, dostępnych w naszym Banku kanałów kontaktu z pracownikami:

1) telefonicznego, pod numerami telefonów:

  • centrala Jasionka:
    obsługa Klienta: 177723011,
    kredyty: 177723012,
    sekretariat: 178534001

  • Punkt Kasowy Łąka: 177721781
  • Punkt Kasowy Trzebownisko: 177712102
  • Punkt Kasowy Zaczernie: 177712084

    2) mailowego, pod adresem: centrala-bs.jasionka@bankbps.pl
  • Ponadto rekomendujemy:

  • realizowanie płatności bez użycia gotówki np. za pomocą karty, poprzez bankowość elektroniczną oraz bankowość mobilną.
  • wykonywanie przelewów oraz innych operacji bankowych w domu z użyciem konta on-line.

    Jednocześnie informujemy, że na bieżąco śledzimy wszelkie komunikaty dotyczące koronawirusa wydawane przez organy administracji państwowej i służby sanitarne. Naszym celem jest zapewnienie obsługi wszystkim Klientom, mimo niedogodności, z którymi mamy obecnie do czynienia.

    Zwracamy się do Państwa z uprzejmą prośbą o zastosowanie się do powyższych rekomendacji.
  • Zarząd Banku Spółdzielczego w Jasionce