Przeniesienie rachunku

Przenieś rachunek do naszego banku, a my załatwimy wszystkie formalności

Jak przenieść konto do Banku Spółdzielczego w Jasionce.

Przyjdź do placówki Banku Spółdzielczego w Jasionce. Nasi pracownicy pomogą wypełnić Ci  wniosek z upoważnieniem o przeniesienie usług płatniczych z Twojego dotychczasowego banku.

Weź ze sobą dowód osobisty.

Nasi pracownicy otworzą nowe konto i zadbają aby z dotychczasowego banku przenieść:

  • przelewy środków na konto od pracodawcy,
  • przenieść na nowe konto stałe zlecenia lub polecenia zapłaty,
  • zamknąć poprzednie konto.

Dotychczasowy bank na przekazanie informacji ma 5 dni roboczych od dnia otrzymania upoważnienia z wnioskiem.

 Kiedy otrzymamy informacje podane w upoważnieniu i wniosku, ustanawiamy i realizujemy usługi płatnicze od daty, którą wskażesz.