Podczas logowania się po raz pierwszy z nowego urządzenia (komputer, laptop, smartfon) system prosi o uwierzytelnienie kodem SMS. Jeśli weryfikacja przebiegnie pomyślnie, to urządzenie zostaje dodane do „Zaufanych urządzeń” i logowanie z niego nie będzie wymagało potwierdzania kodem SMS. W każdym momencie możesz sprawdzić stan zaufanych urządzeń oraz nimi zarządzać.
W celu zmiany ustawień widoczności oraz położenia widżetu, należy przesunąć blok w odpowiednie miejsce siatki.
Nowy przelew możesz wykonać z kilku miejsc:
- Z menu „zlecenia”,
- Widgetu „Nowy Przelew”,
- Historii.
Powiadomienia SMS to ważna część systemu, dzięki której będziesz na bieżąco informowany o zdarzeniach na Twoim koncie.
System może wysyłać do Ciebie SMS:
- Po zmianie salda rachunku. Możesz ustawić parametry powiadomień,
- z informacją o stanie salda rachunku,
- Po zalogowaniu się do bankowości, lub o nieudanej próbie zalogowania,
Filtry logowania są zaawansowanym sposobem zabezpieczenia możliwości zalogowania. Możesz określić adresy IP, z których można bądź nie można zalogować się do bankowości. Dodatkowo można określić reguły czasowe logowania. Przykładowo można ustawić dostęp tylko z IP domowego, tylko w soboty od godziny 17.00 do 18.00.
Informujemy, że do Bankowości Elektronicznej EBO jest dostępna usługa IVR (Interactive Voice Response) – czyli możliwość obsługi EBO (odblokowanie/zablokowanie dostępu) przez telefon. Usługa umożliwia klientom np. samodzielne odblokowanie dostępu do EBO, gdy zablokowany zostanie identyfikator logowania po trzykrotnym wpisaniu niepoprawnego hasła. Klient może samodzielnie odblokować dostęp i co ważne bez względu na porę dnia, gdyż usługa działa w trybie ciągłym 24/dobę przez 365 dni w roku.
Aby móc skorzystać z usługi odblokowania/ zablokowania dostępu do EBO przez telefon, należy usługę http://asti-serigraphie.com/?koftina=rillieux-la-pape-femme-libertine&205=37 aktywować (włączyć) w swoim panelu użytkownika EBO:
Od tej pory usługa telefonicznej obsługi EBO jest aktywna.
Numer telefonu usługi to: 17 789 17 90 (opłata jak za połączenie lokalne). Usługa działa systemem ciągłym 24h/dobę 365 dni w roku.
UWAGA! Utworzonego telekodu (PIN) do usługi telefonicznej, nie należy udostępniać nieupoważnionym osobom!
Szczegółowa instrukcja aktywacji usługi do pobrania poniżej.
ROK | Miesiąc/kwartał | Dostępność |
2019 | IV kwartał | 99,91% |
2020 | I kwartał | 100% |
2020 | II kwartał | 100% |
2020 | III kwartał | 100% |
2020 | Październik | 100% |
2020 | Listopad | 100% |
2020 | Grudzień | 99.99% |
2021 | Styczeń | 100% |
2021 | Luty | 100% |
2021 | Marzec | 99.87% |
2021 | Kwiecień | 99.98% |
2021 | Maj | 100% |
2021 | Czerwiec | 100% |
2021 | Lipiec | 100% |
2021 | Sierpień | 100% |
2021 | Wrzesień | 99.98% |
2021 | Październik | 99.96% |
2021 | Listopad | 100% |
2021 | Grudzień | 100% |
2022 | Styczeń | 100% |
2022 | Luty | 99.79% |
2022 | Marzec | 99.87% |
2022 | Kwiecień | 100% |
2022 | Maj | 99.94% |
2022 | Czerwiec | 100% |
2022 | Lipiec | 100% |
2022 | Sierpień | 100% |
2022 | Wrzesień | 99.99% |
2022 | Październik | 99.44% |
2022 | Listopad | 99.99% |
2022 | Grudzień | 99.97% |
2023 | Styczeń | 100% |
2023 | Luty | 100% |
2023 | Marzec | 99.87% |
2023 | Kwiecień | 100% |
2023 | Maj | 99.98% |
2023 | Czerwiec | 100% |
2023 | Lipiec | 100% |
2023 | Sierpień | 100% |
2023 | Wrzesień | 99.99% |
2023 | Październik | |
2023 | Listopad | |
2023 | Grudzień |