Szanowni Państwo,
Ostatnio nasiliły się ataki oszustów typu "voice phishing" na Klientów Banków, czyli innymi słowy próby telefonicznego wyłudzenia loginu i hasła do Bankowości oraz numeru karty z kodem CVV.
Ostrzegamy !!! Nie dajcie się Państwo naciągnąć.
Pracownik Banku nigdy nie poprosi o takie dane jak:
  • login i hasło
  • numer karty i kod CVV
  • inne kody autoryzacyjne, PIN-y itp.

  • Pracownik Banku zawsze się przedstawi z imienia i nazwiska, które warto zanotować, a rozmowa telefoniczna odbędzie się w godzinach pracy Banku.

    Jak się zatem bronić przed takimi próbami ataków ???

    Przede wszystkim pod żadnym pozorem nie podawać:
  • hasła
  • PIN-u
  • kodów SMS
  • kodów token
  • numerów karty i kodu CVV
    Gdyby Państwo mieli jakieś wątpliwości trzeba pod jakimkolwiek pozorem się rozłączyć i samemu przedzwonić do Banku w celu weryfikacji takiego telefonu pod nr 17 77 23 010 lub na którykolwiek inny numer Bankowy.
    Zachowajmy czujność w takich sytuacjach, aby nasze środki pieniężne były bezpieczne !